De tots es conegut que tota la comarca es zaplanista degut a l’influencia que ha exercit Miguel Peralta. El bac optés pels fidels de Zaplana els deixa molt malparats front a la Generalitat de Camps. Esperem que aquesta guerra interna no afecte al nostre municipi alhora de rebre subvencions.
Aquest fragment es part d’un article que ha sortit avui al diai Levante:
Batacazo zaplanista tras perder en Altea y no lograr la alcaldía de Dénia
Las elecciones municipales y autonómicas del pasado domingo han certificado la defunción política del zaplanismo. Los seguidores del portavoz del PP en el Congreso, Eduardo Zaplana, han perdido cualquier opción de recuperar influencia orgánica. Mientras el resto del mundo giraba en torno al tsunami popular en la Comunitat Valenciana, en Altea, el presidente de la Federación Valenciana de Municipios y Provincias, Miguel Ortiz, perdía la mayoría absoluta en Altea y tiene muchas posibilidades de quedarse también sin la vara de mando al obtener nueves concejales, frente a los 8 del PSOE, los tres ediles del Bloc y 1 de Ciutadans de Altea.
Los zaplanistas están abocado ahora a convertirse en una corriente suave dentro del PP, donde su influencia no pasará de meros aportadores de ideas que Camps podrá o no tener en cuenta. Del mismo modo, Eduardo Zaplana tiene pocas opciones de poder repetir como cabeza de lista por Valencia en las próximas elecciones generales. En Alicante, el ex ministro Federico Trillo quiere repetir.
4 comentaris:
Que Zapalana perda poder em sembla de PM. El que és trist és que eixe poder passe a mans dels campistes. El poder canvia de mans i la roda gira i gira i gira... la dreta es divideix, mola; es barallen entre ells, mola al quadrat; però el poder no passa realment a mans del poble. Permaneix en mans dels mateixos, si no de les mateixes persones, d'una petita èlit. A l'Estat espanyol ja estem acostumats (!Vivan las caenas!). I per si faltava alguna cosa, majoria absoluta a molts pobles. Espere que no passe igual en les eleccions nacionals :(
I és què em sembla una mica trist que els Ppros tinguen majoria absoluta en tants llocs (sobretot a Beniarrés). Per mi, una majoria absoluta és símptoma d'una democràcia malalta. Igual em dóna que siga de dretes o d'esquerres. Dic malalta perquè un estat no hauria de ser de pensament únic (però passa i molt). Vivim en un món de democràcies absolutes, inclús m'atreviria a dir absolutistes. Absoluta serà la politica del qualsevol govern amb majoria absoluta. I si els partits de l'oposició no poden fer res per portar les demandes dels que no han votat al partit majoritàri, qui farà força pels seus drets? Els ciutadans mateixos? I de quina manera?
Los socialistas han visto cómo los vientos de cambio que anunciaron hasta el último día se convirtieron en un soplido incapaz de mover el Desafío ni de arrancar un Fórmula Uno cuesta abajo. Su secretario general, Ignasi Pla, había conseguido calmar momentáneamente los ruidos de sables en su partido para presentar una opción alternativa al PP. Sin embargo, su mensaje no ha calado en la ciudadanía, e incluso pierde unos cien mil votos en relación a los anteriores comicios.
Ni los presuntos escándalos de corrupción, ni el llamado urbanismo depredador, ni un accidente de Metro con 43 muertos. Pla no ha sabido, o no ha podido, rentabilizar todas estas situaciones y se se queda con 38 diputados autonómicos. Un número similar al que manejaban los socialistas en la Cámara anterior al nuevo Estatuto, con diez escaños menos.
pa bac!!! el vostre en Beniarrés ,si eso os sirve de consuelo pues allá vosotros, pero en vez de fijarse en los problemas del pp ,benditos problemas que han dado la victoria mas amplia de la historia ,porque no analizáis vuestra derrota y los problemas entre sanjuanistas y crespitas .y por cierto este blog de momento ya no tiene sentido ,no os paséis porque ya empezamos mal, después lloráis si os contestan con revistas y demás, pero ya estamos viendo ,quién empieza y quien mal anda, mal acaba o es que no escarmentáis
Daniel, heu tens fàcil, si no t'agrada no entres al blog i per cert no amenaces que pareixes un xulo
Publica un comentari a l'entrada